آزمون
مقایسه میزان اضطراب امتحان در بین دانشجویان علوم زیستی و دانشجویان علوم انسانی در موسسه آموزش عالی ربع رشید [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 155-165]
آزمون اضطراب
مقایسه میزان اضطراب امتحان در بین دانشجویان علوم زیستی و دانشجویان علوم انسانی در موسسه آموزش عالی ربع رشید [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 155-165]
آلن میلی
معرفی کتاب: «خلق تخصص از راه تجربه» [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 213-217]
آموزش
معرفی کتاب: «خلق تخصص از راه تجربه» [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 213-217]
آموزش زبان انگلیسی
متنیّت: در آموزش زبان انگلیسی بر کدام «شکل زبانی« باید تکیه داشت؟
متن سخنرانی دکتر کاظم لطفی پور ساعدی در دومین کنفرانس ملی بررسی مسائل زبان انگلیسی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
9-10 اردیبهشت 1397 [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 7-19]
آموزش زبان انگلیسی در ایران
توانش میان فرهنگی: اصل فراموش شده در کتابهای درسی زبان انگلیسی ایرانیان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 167-183]
آموزش زبان دوم
تأثیر بازنمایی تصویری ، بازنمایی متنی و واژگانی بر یادگیری واژگان زبان دوم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 185-200]
آنلاین
طرحواره ی فرهنگی ایرانی: راهبرد های پاسخ به تعریف و تمجید توسطزبان آموزان ایرانی بر سایت های شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 61-81]
ادبیات کاربردی
مصاحبه با دکتر فرشید سادات شریفی پیرامون ماهیت ادبیات کاربردی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 3-6]
ارائه های کنفرانس گویشوران غیربومی انگلیسی
مشخصات ساختاری در ارائه های کنفرانس گویشوران غیر بومی زبان انگلیسی: بررسی کاربرد ساختار مجهول و شبه گسسته [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 121-134]
اسامی کلیشه ای
کاربرد و نقش اسامی کلیشه ای در مقالات رشته زبانشناسی کاربردی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 201-211]
انگیزش
ارتباط بین سیستم خودکار انگیزشی یادگیری زبان دوم، توانایی خواندن و درک مطلب، و جنسیت: مطالعه ای درمورد زبان آموزان زبان انگلیسی در ایران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
انگیزش
تحلیل متعارفی از رابطۀ بین ویژگیهای شخصیتی، نگرش، انگیزش و مهارت نوشتن زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 135-154]
ایرانی
طرحواره ی فرهنگی ایرانی: راهبرد های پاسخ به تعریف و تمجید توسطزبان آموزان ایرانی بر سایت های شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 61-81]
ب
بازنمایی تصویری
تأثیر بازنمایی تصویری ، بازنمایی متنی و واژگانی بر یادگیری واژگان زبان دوم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 185-200]
بازنمایی متن
تأثیر بازنمایی تصویری ، بازنمایی متنی و واژگانی بر یادگیری واژگان زبان دوم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 185-200]
بازنمایی واژگانی
تأثیر بازنمایی تصویری ، بازنمایی متنی و واژگانی بر یادگیری واژگان زبان دوم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 185-200]
ت
تبدیل های ترجمه ای
بررسی زبانشناختی ترجمه ی انگلیسی اشعار پروین اعتصامی بر مبنای تبدیل های مقوله ای کتفورد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-65]
تبلیغات
تحلیل گفتمان انتقادی در مورد نقش زنان در تبلیغات رسانه های چاپی (مطالعه موردی مجله یاقوت سلامت) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 35-45]
تجربیات
ادامه تحصیل در مقطع دکتری آموزش زبان انگلیسی: یک گزارش مقطعی از نگرانی دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-98]
تجزیه تحلیل گفتمان
تجزیه تحلیل روزنامه ایران دیلی و یو اس تودی از دیدگاه عناصر فراگفتمانی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 7-28]
تجزیه تحلیل گفتمانی بین فردی
تجزیه تحلیل روزنامه ایران دیلی و یو اس تودی از دیدگاه عناصر فراگفتمانی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 7-28]
تحلیل گفتمان انتقادی
تحلیل گفتمان انتقادی در مورد نقش زنان در تبلیغات رسانه های چاپی (مطالعه موردی مجله یاقوت سلامت) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 35-45]
تشدید
به کار بردن فراگفتمان در علم عام و حرفه ای: موردهای طفره ها و تشدیدها [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 99-120]
تعریف و تمجید
طرحواره ی فرهنگی ایرانی: راهبرد های پاسخ به تعریف و تمجید توسطزبان آموزان ایرانی بر سایت های شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 61-81]
تکیه بر فرم شکل زبانی
متنیّت: در آموزش زبان انگلیسی بر کدام «شکل زبانی« باید تکیه داشت؟
متن سخنرانی دکتر کاظم لطفی پور ساعدی در دومین کنفرانس ملی بررسی مسائل زبان انگلیسی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
9-10 اردیبهشت 1397 [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 7-19]
تمرین های تسهیل کننده
متنیّت: در آموزش زبان انگلیسی بر کدام «شکل زبانی« باید تکیه داشت؟
متن سخنرانی دکتر کاظم لطفی پور ساعدی در دومین کنفرانس ملی بررسی مسائل زبان انگلیسی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
9-10 اردیبهشت 1397 [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 7-19]
توانایی خواندن و درک مطلب
ارتباط بین سیستم خودکار انگیزشی یادگیری زبان دوم، توانایی خواندن و درک مطلب، و جنسیت: مطالعه ای درمورد زبان آموزان زبان انگلیسی در ایران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
توانش میان فرهنگی
توانش میان فرهنگی: اصل فراموش شده در کتابهای درسی زبان انگلیسی ایرانیان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 167-183]
خلق تخصص از راه تجربه
معرفی کتاب: «خلق تخصص از راه تجربه» [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 213-217]
د
دانشجویان دکتریآموزش زبان انگلیسی
ادامه تحصیل در مقطع دکتری آموزش زبان انگلیسی: یک گزارش مقطعی از نگرانی دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-98]
دانشجویان علوم انسانی
مقایسه میزان اضطراب امتحان در بین دانشجویان علوم زیستی و دانشجویان علوم انسانی در موسسه آموزش عالی ربع رشید [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 155-165]
دانشجویان علوم زیستی
مقایسه میزان اضطراب امتحان در بین دانشجویان علوم زیستی و دانشجویان علوم انسانی در موسسه آموزش عالی ربع رشید [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 155-165]
دانشجویان مقطع کارشناسی
مقایسه میزان اضطراب امتحان در بین دانشجویان علوم زیستی و دانشجویان علوم انسانی در موسسه آموزش عالی ربع رشید [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 155-165]
دکتر بهرام بهین
مصاحبه با دکتر فرشید سادات شریفی پیرامون ماهیت ادبیات کاربردی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 3-6]
دکتر فرشید سادات شریفی
مصاحبه با دکتر فرشید سادات شریفی پیرامون ماهیت ادبیات کاربردی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 3-6]
ر
راهبرد ها
طرحواره ی فرهنگی ایرانی: راهبرد های پاسخ به تعریف و تمجید توسطزبان آموزان ایرانی بر سایت های شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 61-81]
رویکرد های زبان شناختی محور در ترجمه
بررسی زبانشناختی ترجمه ی انگلیسی اشعار پروین اعتصامی بر مبنای تبدیل های مقوله ای کتفورد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-65]
ز
زبان آموزان
طرحواره ی فرهنگی ایرانی: راهبرد های پاسخ به تعریف و تمجید توسطزبان آموزان ایرانی بر سایت های شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 61-81]
زبانشناسی
بررسی زبانشناختی ترجمه ی انگلیسی اشعار پروین اعتصامی بر مبنای تبدیل های مقوله ای کتفورد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-65]
زبانشناسی کاربردی
کاربرد و نقش اسامی کلیشه ای در مقالات رشته زبانشناسی کاربردی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 201-211]
ژ
ژانر
تجزیه تحلیل روزنامه ایران دیلی و یو اس تودی از دیدگاه عناصر فراگفتمانی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 7-28]
ژانر آکادمیک
مشخصات ساختاری در ارائه های کنفرانس گویشوران غیر بومی زبان انگلیسی: بررسی کاربرد ساختار مجهول و شبه گسسته [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 121-134]
ژانر گفتاری
مشخصات ساختاری در ارائه های کنفرانس گویشوران غیر بومی زبان انگلیسی: بررسی کاربرد ساختار مجهول و شبه گسسته [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 121-134]
س
ساختار شبه گسسته
مشخصات ساختاری در ارائه های کنفرانس گویشوران غیر بومی زبان انگلیسی: بررسی کاربرد ساختار مجهول و شبه گسسته [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 121-134]
ساختار مجهول
مشخصات ساختاری در ارائه های کنفرانس گویشوران غیر بومی زبان انگلیسی: بررسی کاربرد ساختار مجهول و شبه گسسته [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 121-134]
سیستم خودکار انگیزشی یادگیری زبان دوم
ارتباط بین سیستم خودکار انگیزشی یادگیری زبان دوم، توانایی خواندن و درک مطلب، و جنسیت: مطالعه ای درمورد زبان آموزان زبان انگلیسی در ایران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
ط
طفره
به کار بردن فراگفتمان در علم عام و حرفه ای: موردهای طفره ها و تشدیدها [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 99-120]
علم حرفه ای
به کار بردن فراگفتمان در علم عام و حرفه ای: موردهای طفره ها و تشدیدها [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 99-120]
علم عام
به کار بردن فراگفتمان در علم عام و حرفه ای: موردهای طفره ها و تشدیدها [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 99-120]
ف
فراگفتمان
به کار بردن فراگفتمان در علم عام و حرفه ای: موردهای طفره ها و تشدیدها [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 99-120]
فراگفتمانی
تجزیه تحلیل روزنامه ایران دیلی و یو اس تودی از دیدگاه عناصر فراگفتمانی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 7-28]
فرا گفتمانی متنی
تجزیه تحلیل روزنامه ایران دیلی و یو اس تودی از دیدگاه عناصر فراگفتمانی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 7-28]
فرهنگ
توانش میان فرهنگی: اصل فراموش شده در کتابهای درسی زبان انگلیسی ایرانیان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 167-183]
فرهنگی
طرحواره ی فرهنگی ایرانی: راهبرد های پاسخ به تعریف و تمجید توسطزبان آموزان ایرانی بر سایت های شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 61-81]
فناوری
نقش وبلاگهای گفتگو در پیشرفت نوشتاری زبان آموزان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 47-60]
ک
کتاب های درسی دبیرستان
توانش میان فرهنگی: اصل فراموش شده در کتابهای درسی زبان انگلیسی ایرانیان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 167-183]
گ
گذر
ادامه تحصیل در مقطع دکتری آموزش زبان انگلیسی: یک گزارش مقطعی از نگرانی دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-98]
م
ماهیت ادبیات
مصاحبه با دکتر فرشید سادات شریفی پیرامون ماهیت ادبیات کاربردی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 3-6]
متنیّت
متنیّت: در آموزش زبان انگلیسی بر کدام «شکل زبانی« باید تکیه داشت؟
متن سخنرانی دکتر کاظم لطفی پور ساعدی در دومین کنفرانس ملی بررسی مسائل زبان انگلیسی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
9-10 اردیبهشت 1397 [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 7-19]
مدل اکولوژیکی
ادامه تحصیل در مقطع دکتری آموزش زبان انگلیسی: یک گزارش مقطعی از نگرانی دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-98]
مصاحبه
مصاحبه با دکتر فرشید سادات شریفی پیرامون ماهیت ادبیات کاربردی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 3-6]
مطالعات ترجمه
بررسی زبانشناختی ترجمه ی انگلیسی اشعار پروین اعتصامی بر مبنای تبدیل های مقوله ای کتفورد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-65]
معرفی کتاب
معرفی کتاب: «خلق تخصص از راه تجربه» [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 213-217]
مقالات
کاربرد و نقش اسامی کلیشه ای در مقالات رشته زبانشناسی کاربردی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 201-211]
منا حسینی
معرفی کتاب: «خلق تخصص از راه تجربه» [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 213-217]
مهارت نوشتار
نقش وبلاگهای گفتگو در پیشرفت نوشتاری زبان آموزان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 47-60]
مهارت نوشتن
تحلیل متعارفی از رابطۀ بین ویژگیهای شخصیتی، نگرش، انگیزش و مهارت نوشتن زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 135-154]
میان رشته ای
ادبیات کاربردی چیست؟ [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 21-33]
ن
نقش
کاربرد و نقش اسامی کلیشه ای در مقالات رشته زبانشناسی کاربردی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 201-211]
نقش جنسیت
تحلیل گفتمان انتقادی در مورد نقش زنان در تبلیغات رسانه های چاپی (مطالعه موردی مجله یاقوت سلامت) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 35-45]
نگرش
تحلیل متعارفی از رابطۀ بین ویژگیهای شخصیتی، نگرش، انگیزش و مهارت نوشتن زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 135-154]
نگرش مطلوب به زبان دوم و انعطاف پذیری
ارتباط بین سیستم خودکار انگیزشی یادگیری زبان دوم، توانایی خواندن و درک مطلب، و جنسیت: مطالعه ای درمورد زبان آموزان زبان انگلیسی در ایران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
نگرش یادگیرنده
نقش وبلاگهای گفتگو در پیشرفت نوشتاری زبان آموزان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 47-60]
و
واحد T
متنیّت: در آموزش زبان انگلیسی بر کدام «شکل زبانی« باید تکیه داشت؟
متن سخنرانی دکتر کاظم لطفی پور ساعدی در دومین کنفرانس ملی بررسی مسائل زبان انگلیسی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
9-10 اردیبهشت 1397 [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 7-19]
وبلاگ نویسی
نقش وبلاگهای گفتگو در پیشرفت نوشتاری زبان آموزان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 47-60]
و طرحواره ی
طرحواره ی فرهنگی ایرانی: راهبرد های پاسخ به تعریف و تمجید توسطزبان آموزان ایرانی بر سایت های شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 61-81]
و عمل نوآورانه
نقش وبلاگهای گفتگو در پیشرفت نوشتاری زبان آموزان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 47-60]
و عناصر ساختاری
بررسی زبانشناختی ترجمه ی انگلیسی اشعار پروین اعتصامی بر مبنای تبدیل های مقوله ای کتفورد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-65]
و مجله
تحلیل گفتمان انتقادی در مورد نقش زنان در تبلیغات رسانه های چاپی (مطالعه موردی مجله یاقوت سلامت) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 35-45]
ویژگی شخصیتی
تحلیل متعارفی از رابطۀ بین ویژگیهای شخصیتی، نگرش، انگیزش و مهارت نوشتن زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 135-154]
ی
یادگیری واژگان
تأثیر بازنمایی تصویری ، بازنمایی متنی و واژگانی بر یادگیری واژگان زبان دوم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 185-200]